Szanowni Państwo,
jako administrator danych osobowych, niniejszym informuję, iż przetwarzamy Państwa Dane Osobowe. Administratorem Danych Osobowych jest Putz Recycling Sp. z o.o. Trachy ul. .Nowowiejska 24,
44-153 Sośnicowice, Mail: putz@putz.com.pl tel. 032 337-02-81 fax: 032 337-02-82. NIP: 677-165-14-77 Poniżej podajemy również dane Przedstawiciela ds. Danych osobowych, a także informację o Inspektorze Ochrony Danych.
- Przedstawicielem ds. Danych osobowych jest. Krzysztof Putz Mail:putz@putz.com.pl
numer telefonu: 504-034-785.
- U administratora nie wyznaczono Inspektora Ochrony Danych
W ramach przetwarzania Państwa danych osobowych, wykorzystujemy następujące danych osobowych. [1]
Przetwarzamy Państwa dane takie jak: Państwa imiona i nazwiska, NIP, adres prowadzenia działalności gospodarczej lub inny (do doręczeń), a także informacje o Państwa zamówieniach, czyli dane, o których mowa w art. 106e ust. 1 ustawy o VAT. Dane te przetwarzamy dla fakturowania Państwa oraz wykonywania umowy. Przetwarzamy te dane do momentu przedawnienia zobowiązań podatkowych wynikających z zawartych umów lub do momentu, gdy upłynie czas na złożenie reklamacji.
Podstawą przetwarzania danych jest zatem obowiązek związany z umową lub wykonaniem czynności na Państwa żądanie przed zawarciem umowy, a także obowiązek prawny ciążący na administratorze, w związku z fakturowaniem.
Państwa dane osobowe mogą być przekazane odbiorcom. Chodzi tutaj o podmioty ściśle współpracujące z Administratorem, zwłaszcza w zakresie obsługi księgowej, kadrowej i prawnej, a także informatycznej.
Administrator Danych Osobowych nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Administrator Danych Osobowych wskazuje, iż dane osobowe będą przechowywane w różnych okresach, zależnie od celu przetwarzania.
Kryterium ustalenia okresu przechowywania danych osobowych są w szczególności obowiązujące przepisy prawa.
W szczególności terminy te wyznaczają:
1) przepisy dotyczące rękojmi oraz – gdy została taka udzielona – gwarancji rzeczy sprzedanych przez Administratora Danych Osobowych;
2) przepisy dotyczące okresu przechowywania dokumentów podatkowych oraz księgowych;
3) przepisy dotyczące obowiązku przechowywania dokumentów w aktach pracowniczych;
4) przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, w przypadku skorzystania z uprawnień do sprostowania danych, uzupełnienia danych, ograniczenia przetwarzania danych, prawa do bycia zapomnianym, prawa do wniesienia sprzeciwu, prawa do niepodlegania decyzji opartej wyłącznie na przetwarzaniu zautomatyzowanym,
5) przepisy prawa pracy w zakresie monitoringu.
W przypadku prowadzenia przez Administratora Danych Osobowych rekrutacji, dane osobowe są przetwarzane najpóźniej do czasu zakończenia rekrutacji.
Poniżej wskazujemy jaki charakter ma warunek podania danych oraz czy są Państwo zobowiązani podać te dane osobowe. Ponadto wskazujemy na konsekwencje niepodania poszczególnych danych osobowych.
Są Państwo zobowiązani do podania danych zarówno na podstawie ustawy (dla celów fakturowania), jak i do celów wykonania umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie lub wykonanie umowy.
Administrator nie przewiduje podejmowania decyzji wyłącznie w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie danych, w tym o profilowanie.
POUCZENIE
Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do:
1) Cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
2) Dostępu do swoich danych, w tym:
– uprawnienie do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące,
– jeżeli administrator przetwarza dane osoby, której dane dotyczą, przysługuje jej uprawnienie do uzyskania do dostępu do danych oraz do udzielenia informacji o celach przetwarzania, kategoriach odnośnych danych osobowych, informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych, planowanym okresie przetwarzania danych osobowych (lub kryteriach ustalania tego okresu, gdy nie jest to możliwe), prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle danych osobowych (jeżeli dane nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą), o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą, o zabezpieczeniach, jeżeli dane osobowe są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
3) Żądania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
4) Sprostowania i uzupełnienia danych osobowych danych nieprawidłowych lub niekompletnych;
5) Żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych;
6) Ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
7) Przeniesienia danych osobowych;
8) Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) Niepodlegania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;
10) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (wcześniej Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych), jeżeli przetwarzania danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Powyższe uprawnienia są uregulowane Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). W szczególności należy wskazać na przepisy rozdziału III Rozporządzenia, artykuł 7 Rozporządzenia oraz artykuł 77 Rozporządzenia.
Niniejszy dokument został sporządzony w dwóch egzemplarzach, z czego jeden z nich otrzymuje Administrator Danych Osobowych, a drugi osoba, której dane dotyczą. Celem otrzymania jednego z egzemplarzy przez Administratora jest spełnienie kryterium rozliczalności, o którym mowa w artykule 5 ust. 2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017 r., tj. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
[1] Podstawą przetwarzania może wynikać:
- a) ze zgody – wtedy wypełniamy formularz zgody,
- b) z obowiązku umownego,
- c) z obowiązku na żądanie drugiej strony przed zawarciem umowy, co będzie służyło do zawarcia umowy.
- d) z obowiązku wynikającego z przepisów prawa – trzeba podać chociażby grupę przepisów,
- e) z prawnie uzasadnionych interesów administratora,
- f) z konieczności zapewnienia danej osobie opieki medycznej lub zabezpieczenia społecznego.